ריפוי, תקווה ואמונה

ריאיינו אותי לכתבה על ריפוי מאלצהיימר / דמנציה

שאלו על .. תקווה
(שהכנסתי לשם הספר שתרגמתי.. שלא נמצאת שם במקור. את השם האנגלי שנתנו זוג הנוירולוגים שרזאי "הפתרון לאלצהיימר" תרגמתי לעברית כ"אלצהיימר ובעיות זיכרון - מניעה, טיפול ותקווה".. גם בעזרת חברי בפייסבוק שענו לשאלון בהמוניהם)

שאלו על .. אמונה
שציינתי כחשובה מאד - אמונה ביכולת ריפוי, בכוח עליון או בכוח פנימי, בטבע.. לא חשוב במה, אמונה ונחישות - הכרחית מול ה"אין מה לעשות" ששמעתי מרופאות, מרופאים ומהסביבה
(ולצערי, עדיין מתווכחים איתי בלהט ובכאב בקבוצות האחרות - לא זו שהקמתי בפייסבוק בעקבות הספר לליווי ההתמודדות - שאני הוזה ומדמיינת, שאני משקרת ו"אי אפשר".. זה מצער אותי, כי יש מה לעשות ברוב המקרים, לא בכולם אבל ב- 90% מהמקרים לפי נוירולוגים שמובילים כיום את השינוי - שרזאי, ברדסן, אמן, פרלמוטר ועוד)

כן.. תקווה ואמונה

התקווה שלי התעוררה אחרי שנים של הידרדרות מוחית ("ואין מה לעשות"), כשבמקרה נתקלתי בספרו של טום ווארן, שהיה המקרה המתועד הראשון של ריפוי מאלצהיימר בעזרת ניקוי מתכות מרקמות גופו

וזה המשיך..
כשהבחנתי ששיקום הגוף שלי (מקריסת מערכות חלקית בגלל מפגעים סביבתיים - זיהום סביבתי, כימיקלים מרעילים בסביבת החיים היומיומית וקרינה סלולרית, וויפיי וכדומה) הביא גם לשיפור התפקוד המוחי שלי התחלתי לחפש מקרים דומים
ומצאתי מקרים מופלאים שעוררו בי תקווה ואמונה - אפשר
(לא קל, ממש לא, אבל אפשרי)

למשל.. הנשים המופלאות הללו ..
- ברברה ארוסמית' יאנג ששיקמה מוח פגוע מלידה והחלה לסייע לרבים להתגבר על מוחות פגועים

- ג'יל בולטה טיילור, מדענית מוח, שעברה שבץ מוחי נרחב, שיקמה אותו לחלוטין וחזרה להיות מדענית מוח

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

(גם) חשיפה לעובש גורמת לאלצהיימר

קרינה אלקטרומגנטית (מעשה ידי האדם) ודמנציה

דמנציה נמצאה כקשורה למחסום דם-מוח דליף